کد خبر 1403242
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
پیکر ۱۸ مفقودی در امامزاده داوود پیدا شده است

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام این که عملیات جستجو همچنان ادامه دارد، گفت: تاکنون پیکر ۱۸ مفقودی در امامزاده داوود پیدا شده است.

به گزارش مشرق، مرتضی مرادی پور عصر جمعه با اعلام این که پس از وقوع سیل امامزاده داوود اعلام مفقودی ۱۸ نفر به هلال احمر شده بود و تاکنون پیکر ۱۸ نفر پیدا شده است؛ گفت: سازمان پزشکی قانونی باید تایید هویت این افراد را انجام دهد.

وی در ادامه افزود: در این جستجوها پیکر ۶ مرد، ۶ زن، ۲ پسر و یک دختر و همچنین بخش های از سه پیکر پیدا شده است؛ البته همچنان عملیات جستجو برای یافتن مفقودین احتمالی ادامه خواهد داشت.

مرادی پور اضافه کرد: ۲۴۰ امداد گر هلال احمر در بازار چه و  ۱۳۰ نفر در رودخانه امامزاده داوود به همراه نیروهای  آتش نشانی به جستجو پیکرها مشغول بودند.

مرادی پور با بیان این که روز گذشته نیز ۸ پیکر پیدا شده بود، افزود: امروز هم ۱۰ پیکر پیدا شد.

ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه، در پی باراش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف برجای گذاشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سعید IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    7 22
    قطعا اکثر مفقودین و قربانیان مشغول گرفتن فیلم و عکس برای فرستادن به شبکه ها و رفقا بوده اند.تا کی انسان باید قربانی بی احتیاطی و عدم توجه به هشدارها شود.
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      9 1
      بیشعور میگه بچه بوده و بازاری
    • مهدی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      6 1
      خدا به زنه به کمر آدم دروغ گو
    • امید IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      0 0
      صبح یک پیام حاوی که نزدیک مسیر رودها و سیلاب نشوید ارسال گردید خوب البته میشد از طریق بلندگو ها یا بستن راه اقدام می‌کردند با توجه به اینکه چندجا سیل اومد و امامزاده داوود سابقه داشته واقعا جای سوال چرا مردم اونجا موندن حتی اگر مسافر بودند باید محل ترک می‌کردند یا مسئولین قبل حادثه به محل امن که در منطقه ۵ در نظر گرفته بودند آنها میبردند . فقط الان یک سوال بازم امامزاده داوود میخوان تو همین دره و مسیر آب درست کنند و قرار ۱۰ سال بعد دوباره تکرار شود یعنی جان مردم ارزش ندار خوب امامزاده داوود در همون نزدیک دور از مسیر رود و سیلاب بسازند نبایدهمونطور که در ۹۴ بازسازی کردند این کار تکرار شود. برادر گرامی وقتی سیل میاد هیچ کاری از دستت برنمیاد در پنج شنبه روز واقعا وحشتناک برای همه هموطنان بود اتوبان اراک قم اگ میدید تمام مسیر تصادف ماشین و اتوبوس و پلیس راهنمایی رانندگی به موقع میومد اما اورژانس مگ چند تا بود با تاخیر ۴ ساعته میرسیدند چون تعداد بالا بود مقصر بارندگی نبود مقصر خود مردم بودن که با سرعت بالا رانندگی می‌کردند و هم جان خودشان و دیگران به خطر می‌انداختند.
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    2 1
    منطقه امامزاده داوود .
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    4 0
    خدا صبر بده به خانواده عزیزان خیلی سخته این همه فوتی و مفقودی
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 0
    الحمدلله
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    3 0
    لاحول ولاقوة الا باللّه...چقدر سخت.
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    1 0
    وقتی تا نبینی و تجربه نکنی باور نمیشه که آب چه قدرتی داره . این مسیر رودخانه بیخودی برجا نمانده .
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    1 0
    ای بیداد..
  • جوجه تیغی بدنساز IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    2 0
    ایرانم تسلیت.
  • بهروز IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    0 3
    این دولت فقط یاد گرفته چهارتا ازافراد رو بفرسته توی گل ولای تا بگن چقدر درصحنه فعالن.کسی نمی پرسه که اینهمه کشته توی سیل وتصادف قطار...دلیلش چیه؟حتما بخاطر برجامه والا بی عرضگی بالا وپایین این دولت مطرح نیست
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      2 0
      همچین از دولت قبل حرف میزنی انگار دولت روحانی مسیولیت حوادث دوران خودش رو همه رو پذیرفته !!! / پلاسکو ریخت انداختن گردن شهردار وقت ی قالیباف ) تا ماهی سیاسی مورد نظر خودشون رو ۶ ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ بگیرن. / اون زمان قطار سمنان مشهد دچار سانحه شد هیچی آقای آخوندی با گستاخی تمام اومد گفت نگران نباشید همه بیمه اند / سیل تو شمال کشور اومد حتی س هواشناسی وقت که زیر نظر وزارت راه ی آخوندی بود حتی پیش بینی هم نکرده بود که بخواد هشدار بده / خوب در زمان دولت فعلی برخی از حوادث غیر طبیعی که پیش اومده و تکرار شده اولا تکرار شدنش مشکوکه ثانیا در مورد حادثه قطار یزد مشهد وزیر راه با فروتنی مسئولیتش رو پذیرفت در حادثه متروپل هم مقصرانش معلوم و دستگیر شدند در مورد سیل های اخیر هم س هواشناسی پیش بینی سیل رو در مناطق مختلف کشور داشت و هشدارهای مبنی بر عدم توقف در مسیل ها و رودخانه ها داده بود / حالا اینکه آقا بهروز میخواد از این حوادث ماهی سیاسی بگیری این ماهی گرفتن های سیاسی بجایی که نمی‌رسه هیچ خیلی هم شبیه ماهی سیاسی گرفتن اصلاح طلبان در دولت قبل بعد از وقوع این حوادث است / آنچه که از گفتار و عملکرد دولت فعلی بعد از وقوع این حوادث بر میاد عملکرد خوبی نسبت به آنچه که در مورد گفتار و عملکرد دولت قبل داشتند / اینکه تا پایان عملیات اواربر داری متروپل وزیر کشور در محل حضور داشته باشد و مسیولیت انجام عملیات آواربرداری رو شخصا برعهده بگیرد رو در دولت قبل ندیدیم / اینکه در مورد حوادث قطار و سیل های اخیر بجای نشستن در اتاقش و تلفن زدن و ویدیو کنفرانسی پیگیری کنه ، وزیر محترم کشور شخصا بیاد به تمام محل ها و استانها و شهرهای مختلف وقوع حادثه این کم سابقه و قابل تقدیر است
  • CN ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    1 0
    حماقت مسئولان نتیجه‌اش میشود مرگ مردمان ساده‌لوح.
  • malek IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    0 0
    ساعت 1:30 بامداد همه خواب بودن چه جوری فیلم میگرفتن
  • CN ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    0 0
    بازم سد خاکی درپیت باعث سیل گل و لایه شد یا واقعاً رانش زمین بود؟!
  • حامد IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    0 0
    بلا یا صف کشیدن .فردا نوبت زلزله است .پس فردا کرنا .تورم هم چاشنی آنهاست .اما هیچکدام از اینها اندازه آدمهای مردم آزار خطرناک نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس